.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قيمت برگ سبز چاي كارشناسي شده نيست‌

‌امام جمعه رشت گفت: قيمت برگ سبز چاي كارشناسي شده نيست و بايد اين محصول در حال مرگ كه احمدي‌نژاد آن را نجات داده است، به جايگاه واقعي خود برسد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،آيت‌الله زين‌العابدين قرباني امروز در نماز جمعه اين شهر با اشاره به فرارسيدن ايام فاطميه اظهار داشت: زندگي حضرت زهرا (س) ابعادي دارد كه بعدهايي از آن مربوط به بانوان و در زمينه رعايت عفاف، حجاب، تقوا، خانه‌داري، تربيت فرزندان و رعايت شئون همسرداري است.
وي ادامه داد: بخش‌هايي نيز به عنوان يك فرد مسلمان در تربيت و تعليم عامه مردم و در زمينه امر به معروف و نهي از منكر و حمايت از نظام و ولي امر است كه اين بعد تنها به زنان اختصاص ندارد و همه بايد انجام دهند.
خطيب جمعه رشت با بيان اينكه ساختار وجودي فاطمه (س) با ديگران متفاوت است، تصريح كرد: اين ساختار بهشتي و پاك است.
وي با اشاره به اينكه بيش از 50 درصد فرزندان در غرب نامشروع هستند، افزود: نبايد انتظار داشت كه اين افراد مردم بحرين و ليبي را نكشند و دنياي اسلام را دچار گرفتاري نكنند.
قرباني اضافه كرد: در دنيايي كه به دنيا آمدن دختر زشت بود حضرت زهرا (س) كوثر ناميده شد و در آن زمان دختران را زنده به‌گور مي‌كردند و در حال حاضر نيز در كشور چين قبل از به دنيا آمدن فرزند سونوگرافي كرده و ميليون‌ها دختر را سقط مي‌كنند و مي‌خواهند فرزند پسر داشته باشند.
وي با بيان اينكه بركات فراواني از بانوي گرامي اسلام به بشريت رسيده است، خاطرنشان كرد: الگوي امام زمان (عج) را حضرت زهرا (س) اعلام مي‌كنند و اينكه محور، حضرت فاطمه (س) است.
خطيب جمعه رشت با اشاره به اينكه حضرت زهرا (س) طيب و كوثر بودن را با استقبال از سختي‌ها كسب كرد، افزود: زنان مسلمان بايد درس عفت را از حضرت زهرا (س) ياد بگيرند و پوشش خود را حفظ كنند و در خيابان‌ها با لباس مناسب حاضر شوند.
وي اظهار داشت: زماني كه مسلمانان از مكتب اهل بيت (ع) و تفسير واقعي قرآن فاصله بگيرند در آن صورت وهابيون افكار خود را ارائه مي‌دهند.
قرباني از فرزندان مسئولان نظام و وابستگان به آنها خواست تا با مردم همسو باشند و به مستضعفان كمك كنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان درباره روز ارتش بيان داشت: 29 فروردين روز مدافعان از حريم جمهوري اسلامي در ابعاد مختلف است.
وي با اشاره به اينكه ارتش و رزمندگان دوران دفاع مقدس نشان دادند كه مدافع كشور هستند، تصريح كرد: اميدواريم ارتش ايران اسلامي در سايه فرماندهي مقام معظم رهبري روزي تحت امر فرماندهي امام عصر (عج) قرار گيرند.
قرباني به تحريم مسئولان ايران از طرف اتحاديه اروپا اشاره كرد و افزود: اخيراً اتحاديه اروپا 32 نفر از بزرگان و مسئولان ايران را تحريم كردند و اين كار جزو حقوق بشر مسخره آنها محسوب مي‌شود در حالي كه از منافقان حمايت مي‌كنند.
امام جمعه رشت با بيان اينكه رسوايي غربي‌ها آنها را وادار به حمله به كشورها مي‌كند، اضافه كرد: غربي‌ها بر اثر اين رسوايي هر روز به كشوري حمله نظامي كرده و از رژيم صهيونيستي و آل سعود متجاوز حمايت مي‌كنند ولي سرانجام روز بساط ستمگران غربي مانند فراعنه مصر برچيده مي‌شود.
وي حوادث دنياي اسلام را خوشحال‌كننده و نيز رنج‌آور خواند و تصريح كرد: محاكمه حسني‌مبارك خوشحال كننده است ولي در كشور ضعيفي مانند بحرين با 70 درصد شيعه كه آمريكا، آل‌سعود و آل‌خليفه مساجد را تخريب مي‌كنند و در حق شيعيان ظلم روا مي‌دارند بسيار جاي نگراني دارد.
قرباني در ادامه به وضعيت چاي گيلان اشاره كرد و افزود: قيمت برگ سبز درجه يك چاي را 600 تومان در هر كيلو و برگ سبز درجه 2را 300 تومان اعلام كردند ولي اين نرخ كارشناسي شده نيست و بايد راهكار كارشناسي ارائه شود.
وي با اشاره به اينكه چاي درجه يك تنها در چين نخست برداشت مي‌شود، خاطرنشان كرد: نمي‌توان با اين كيفيت در تمام فصل برگ سبز درجه يك را چيد.
امام جمعه رشت بيان داشت: بايد اين محصول درحال مرگ كه احمدي‌نژاد آن را نجات داده است، جايگاه واقعي خود را پيدا كند و در اين راستا راهكارهاي موثر ارائه شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.